Klageordning for Vestfold TAXI-LINE:
1. Innlevering av klage:
Bruk skjemaet under for å levere din klage. Vennligst fyll ut all relevant informasjon så vi kan best mulig ta tak i problemet.
2. Behandling av klagen:
Klagen vil bli behandlet av en dedikert klagebehandlingsenhet hos Vestfold TAXI-LINE. En grundig gjennomgang av klagen vil bli gjort, og eventuelle nødvendige tiltak vil bli tatt.
3. Svar til klager:
Vestfold TAXI-LINE vil gi en skriftlig tilbakemelding til klageren innen en rimelig tidsramme etter å ha mottatt klagen. Tilbakemeldingen vil inkludere resultatet av klagebehandlingen og eventuelle tiltak som er tatt.
4. Videre oppfølging:
Dersom klageren ikke er fornøyd med svaret eller utfallet av klagebehandlingen, kan klagen bringes videre til relevant tilsynsorgan eller myndighet.
5. Kontaktinformasjon:
Klageansvarlig hos Vestfold TAXI-LINE vil være tilgjengelig for spørsmål eller ytterligere informasjon angående klageprosessen.
Denne klageordningen er utformet for å sikre en rettferdig og effektiv behandling av klager fra kunder hos Vestfold TAXI-LINE.